وقوع هزارو ۹۷۴ مورد حادثه و حریق در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کاشان از وقوع هزارو ۹۷۴ مورد حادثه و حریق در ۹ ماه نخست امسال با رشد ۷۱ درصدی نجات یافتگان این حوادث در این مدت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ۴۸۲ مورد از این تعداد حوادث آتش سوزي و ۱۴۹۲ مورد آن نیز حادثه بوده است که در ۹ ماه اول امسال به وقوع پیوسته است.

به گفته وی، ۱۴۹۲ مورد حادثه شامل سقوط در چاه، سقوط از ارتفاع، سیل و آب افتادگی، نقص فنی در سیستم برقی آسانسور، نجات شخص در اثر تصادف و واژگونی خودرو ، بازنمودن درب منزل (محبوسی)وخودرو ، رفع خطر جانوران گزنده و موذی( مار وعقرب)، رهاسازی حیوانات خانگی(سگ وگربه)، نجات شخص ، رهاسازی اعضای بدن، نشست زمین ، غرق شدگی و ریزش آوار بوده است.

وی، با تاکید بر کاهش موارد آتش سوزی در منازل مسکونی و مراکز صنعتی و کارگاهی افزود:حرائق منازل مسکونیکاهش ۲۸ درصدی ،صنایع کارگاهی کاهش ۲۷ درصدی ،فضای سبزشهری کاهش ۱۵ درصدی ،پیک نیک و سیلندرگاز کاهش ۹ درصدی، خودرو کاهش ۷ درصدی و موتور سیکلت کاهش ۶ درصدی حریق در 9 ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته داشته است.

به گفته وی، مهمترین علل آتش سوزی های رخ داده در مدت مذکور افروختن نا ایمن آتش، اتصالی برق و انتقال حرارت بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، رشد ۷۱ درصدی نجات یافتگان در حرائق کاشان را یادآورشد و گفت: آتش نشانان کاشانی در مجموع عملیات ها جان ۷۶۴ نفر از هموطنان را در حوادث و حرائق نجات دادند.

 

انتهای پیام/م

 

رشد ۷۱ درصدی نجات یافتگان در حرائق کاشان 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.