تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

در حالی که حدود دو ماه تا برگذاری رویداد MWC سال ۲۰۱۹ فاصله داریم، بازار شایعات مدل‌های جدید هوآوی بسیار داغ است و در همین راستا تصاویر جدیدی از طرح مفهومی هوآوی پی ۲۰ پرو منتشر شده است.

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۲۰ پرو منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو مدل هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو از قابل پیش‌بینی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ هستند و به تازگی تصاویر و ویدئو طرح مفهومی هوآوی پی ۳۰ پرو در فضای مجازی منتشر شده است. در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون این دو مدل بوده و تصاویر زیادی هم از ظاهر احتمالی آن‌ها منتشر شده، اما تصاویر جدید طراحی قابل باورتری از مدل هوآوی پی ۳۰ پرو ارائه می‌دهد.

طراحی ظاهری هوآوی پی ۳۰ پرو

به همراه تصاویر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این مدل ارائه نشده و در این زمینه باید به شایعات قبلی بسنده کنیم. اما در مورد ظاهر هوآوی پی ۳۰ پرو قبلا هم اعلام کرده بودیم که شایعات از احتمال بالای استفاده از دوربین چهارگانه در این مدل خبر می‌دهد که در طرح مورد بحث نیز این مورد تائید شده است. در کنار دوربین چند سنسور و دو فلاش وجود دارد و در پایین سمت چپ نام شرکت هوآوی حک شده است. همچنین پشت این مدل از دو سمت حالت منحنی دارد و به نظر می‌رسد بدنه از فلز و شیشه ساخته شده باشد.

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

دکمه پاور- قفل و دکمه‌های صدا در سمت راست گوشی طراحی شده اند و نکته جالب در این قسمت، تفاوت رنگ دکمه پاور- قفل نسبت به دو دکمه دیگر است. در دور صفحه نمایش حاشیه بسیار باریکی دیده می‌شود که در سمت بالا و پایین کمی ضخیم‌تر است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد برای دوربین سلفی از شکاف قطره‌ای (waterdrop) استفاده شده که در بالای صفحه قسمت وسط جای گرفته است. همچنین صفحه مانند مدل Mate 20 Pro در دو سمت دارای منحنی است و اسکنر اثر انگشت هم زیر صفحه طراحی شده است. طبق تصاویر این مدل در سه رنگ قهوه‌ای، سبز و ترکیبی (گرادیانت) از آبی، مشکی و بنفش ساخته می‌شود.

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد

تفاوت‌های دو نسخه هوآوی پی ۳۰ پرو و هوآوی پی ۳۰

هرچند هنوز مشخصات این دو مدل به صورت رسمی معرفی نشده، اما طبق شایعات موجود P30 از دوربین سه‌گانه استفاده خواهد کرد در صورتی که در P30 Pro از دوربین چهارگانه استفاده خواهد شد. همانطور که صفحه Huawei P20 سه دهم اینچ از P20 Pro کوچک‌تر بود، انتظار می‌رود در مدل‌های جدید هم P30 کوچک‌تر باشد. استفاده از تراشه Kirin 985 در هر دو مدل قابل انتظار است، تفاوت Kirin 985 با Kirin 980 در سرعت و پشتیبانی از 5G است، به همین دلیل پشتیبانی این دو مدل از 5G زیاد است. احتمال دارد P30 با حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شود، همچنین به دلیل اهمیت رویداد MWC ۲۰۱۹ و رقابت با سامسونگ ممکن است هوآوی از رم ۱۲ گیگابایتی برای این دو مدل رونمایی کند.

تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید PUBG با نقشه جدید و حال‌و‌هوای زمستان عرضه شد +تصاویر


انتهای پیام/

 طرح مفهومی Huawei P30 Pro را ببینید

برچسب ها: فناوری ، هواوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار