هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس؛

منچسترسیتی ۲ - لیورپول ۱/تکنولوژی، پپ و تیمش را زنده نگه داشت

منچسترسیتی رده دومی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، میزبان لیورپول صدرنشین بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف را شکست دهد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی رده دومی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، میزبان لیورپول صدرنشین بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف را شکست دهد.

سیتی بازی را با مالکیت توپ بیشتر نسبت به حریف آغاز کرد اما نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 17 برای لیورپول ایجاد شد. صلاح به پاسی عالی مانه را با دروازه بان منچسترسیتی ادرسون تک به تک کرد اما ضربه مانه به تیر دروازه سیتی برخورد کرد، در برگشت استونز مدافع سیتی خواست توپ را دور کند اما ضربه اش را به سر ادرسون که برای مهار توپ آمده بود، کوبید تا با اشتباهی عجیب دروازه میزبان در آستانه فروپاشی قرار گیرد اما خود استونز در آستانه دروازه توپ را بیرون کشید. داور با استفاده از تکنولوژی خط دروازه به درستی تشخیص داد توپ گل نشده زیرا قسمت کوچکی از توپ از خط دروازه رد نشده بود و تنها چند میلیمتر باقی مانده بود که دروازه شاگردان گواردیولا باز شود.

منچسترسیتی 2 - لیورپول 1/تکنولوژی، پپ و لیگ را زنده نگه داشت

در دقیقه 40 آگوئرو در دهانه دروازه لیورپول پاس برناردو سیلوا را در اختیار گرفت و روی غقلت لوورن با ضربه ای محکم گل نخست بازی را برای میزبان به ثمر رساند.

در دقیقه 64 روبرتو فیرمینو با ضربه سر سانتر کوتاه ارسالی روبرتسون را در دهانه دروازه، وارد دروازه خالی سیتی کرد تا بازی یک بر یک شود.

اما این پایان کار نبود و سیتی دوباره در دقیقه 72 گل زده و از حریف پیش افتاد. ضربه عالی لروی سانه پس از برخورد به تیرک، دروازه آلیسون را گشود تا بازی دو بر یک شود و بار دیگر تیر دروازه به کمک تیم پپ بیاید.

منچسترسیتی 2 - لیورپول 1/تکنولوژی، پپ و لیگ را زنده نگه داشت

فشار لیورپول در دقایق پایانی نتیجه نداشت و در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک منچسترسیتی به پایان رسید.

سیتیزن ها با این پیروزی 50 امتیازی شدند و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول 54 امتیازی در صدر جدول هستند. این نخستین شکست فصل لیورپول در مسابقات لیگ برتر بود.


بیشتر بخوانید:

پوگبا برترین بازیکن ماه لیگ جزیره شد

نیوکاسل ۰ - منچستریونایتد ۲/سولسشیر به رکورد سر مت بازبی رسید

کاردیف ۰ -۳ تاتنهام /شاگردان پوچتینو در ولز کریسمس را جشن گرفتند


انتهای پیام/

پیروزی منچسترسیتی مقابل لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار