امدادرسانی هلالی‌ها به ۳۰ خودرو گرفتار در برف جاده هراز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از امدادرسانی به ۳۰ خودروی گرفتار در برف یک هفته گذشته در محور هراز و جاده های فرعی لار و لاسم خبرداد.

جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر این شهرستان یک هفته گذشته در جاده‌های برف گیر محور هراز و جاده های فرعی لار و لاسم ۳۰ خودرو‌های گرفتار در برف را رهاسازی کردند و برای ۶ خودرو گرفتار در برف نیز زنجیز چرخ بستند.

وی افزود: در این مدت هفت نفر از سه خانواده  گرفتار در برف در پایگاه امداد ونجات جاده‌ای پلور اسکان داده شد.

نیکزاد گفت: همزمان با آغاز بارش برف از ساعات اولیه بامداد دیروز در جاده هراز نیز، همه نیرو‌های امدادی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای پلور، رینه، گزنک و کهرود با چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات و تیم‌های امدادی به صورت ۲۴ ساعته به صورت آماده باش کامل بودند تا در صورت نیاز، عملیات امدادرسانی فوری انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به سابقه مسدود شدن این جاده در اثر بارش‌های برف در سنوات گذشته،افزود: پایگاه‌های امدادی امداد و نجات جاده‌ای پلور، رینه، کهرود و گزنک آمادگی اسکان ۶۰۰ نفر را در صورت نیاز داشتند.

وی با تاکید بر اینکه تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در تمام ساعات شبانه روز است؛ گفت: هموطنانی که قصد مسافرت از محور‌های مواصلاتی به خصوص مناطق برف‌گیر را دارند؛ نسبت به سرویس خودرو‌های خود اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی به امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر آمل به حادثه دیدگان سانحه تصادف نیز اشاره کرد و افزود: یک هفته گذشته هفت فقره تصادف در این مسیر رخ داد که امدادگران موفق به نجات ۹ مصدوم حادثه رانندگی شدند.

نیکزاد گفت: یک هفته گذشته دو نفر در جاده این شهرستان جان باختند.

انتهای پیام/آ

تلاش نیرو‌های امدادرسانی هلال احمردر جاده هراز

برچسب ها: هلال احمر ، اورژآنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار