اقدام سیاسی امارات علیه قطر در آستانه جام ملت‌ها

اماراتی‌ها به نایب‌رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اجازه ورود به این کشور را ندادند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روزنامه الشرق قطر، امارات متحده عربی میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، به سعود المهندی، نایب‌رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اجازه ورود به این کشور را ندادند.
این روزنامه در سایت رسمی خود نوشت: امارات با اصرار بر دخیل کردن سیاست در ورزش به «سیاست‌های کودکانه» ادامه داد، آن هم ۲ روز پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا.
مقامات امارات متحده عربی ۲۰۱۹، مانع ورود سعود المهندی، نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و رئیس کمیته سازماندهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ به این کشور شدند.
علاوه بر این، به گزارش روزنامه البیان اماراتی‌ها در کارشکنی عجیب دیگری علیه قطری‌ها روز گذشته ابتدا اجازه ورود به ۵ روزنامه نگار قطری که ویزایشان نیز صادر شده را ندادند.تیم ملی فوتبال قطر در گروه پنجم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی عربستان، لبنان و کره‌شمالی رقابت خواهد کرد.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از فردا (شنبه) تا اول فوریه با شرکت ۲۴ تیم در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.سعود المهندی، روز ۶ آوریل در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا با شیخ سلمان بحرینی و محمد الرمیثی اماراتی رقابت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

نکاتی جالب درباره تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا

۵ هزار داوطلب آماده خدمت رسانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

یادگاری ویژه اماراتی‌ها به مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام/

سیاسی کاری اماراتی‌ها علیه مقامات فوتبال قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۹:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۷
چه قدر این اماراتی ها‌ شعور اجتماعی و ورزشی شان پایین است
فقط خدا میداند
آخرین اخبار