پیگیری تمرینات فرنگی کاران زیر نظر محمد بنا در روز جمعه

نخسین اردوی آماده سازی تیم ملی کشنی فرنگی بزرگسالان زیر نظر محمد بنا در خانه کشتی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره تمرینات فرنگی کاران اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از روز چهارشنبه (12 دی ماه) در خانه کشتی عبداله موحد تهران آغاز شده و فرنگی کاران در ادامه تمرینات خود صبح امروز (جمعه) تمرین ترکیبی خاک و سرپا را در دستور کار داشتند و عصر امروز نیز تمرین کشتی خواهند داشت.

او افزود: فرنگی کاران پس از تمرین صبحگاهی فردا (شنبه) استراحت می کنند تا برای نوبت عصر تمریناتشان را با وزنه تمرین ادامه دهند.

جعفری خاطرنشان مرد: این مرحله از تمرینات فرنگی کاران تا روز 21 دی ماه ادامه خواهد داشت و با اعلام محمد بنا تا زمان اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98 در شهر ژیان چین برگزار می شود، بچه ها 7 مرحله اردو را در دستور کار خود دارند.

گفتنی است پس از برگزاری مرحله اول رقابت های انتخابی که 5 تا 7 دی ماه برگزار شد ، کادر فنی در هر وزن 6 کشتی گیر را برای حضور در رقابت های بین المللی جام تختی که روزهای 4 و 5 بهمن ماه در اندیمشک برگزار می شود، انتخاب و معرفی کرده است.

همچنین با تصمیم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور در دو تورنمنت بین المللی کرواسی و مجارستان نیز برای فرنگی کاران برنامه ریزی شده که در مورد نفرات اعزامی شرایط اردویی ملی پوشان مد نظر قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در خانه کشتی


انتهای پیام/

تمرین کشتی در دستور کار فرنگی کاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار