نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

دنیا را شگفت زده کرده‌ایم/بخش دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

حجت الاسلام ذوالنور گفت: با وجود تحمیل بیشترین تحریم‌ها، دنیا را شگفت زده کرده‌ایم.

دنیا را با وجود تحمیل بیشترین تحریم‌ها، شگفت زده کرده ایم/بخش دفاعی کشور قابل مذاکره نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  قم ، حجت‌الاسلام  ذوالنور،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس اظهار کرد: نظام اسلامی کارآمد است و انقلاب اسلامی ثمرات و برکات زیادی داشته است، اکنون در زمینه ساخت و ساز، حمل و نقل جاده ای، سدسازی، نانو، هوافضا، صنایع دفاعی و زیردریایی سازی با وجود تحمیل بیشترین تحریم‌ها، دنیا را شگفت زده کردیم.

وی مدیریت جهادی و روحیه بسیجی را یک ضرورت برای کشور دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مهم که برادرانشان به فسادهای اقتصادی سنگین متهم هستند، باید پیرامون خود را از افراد مفسد اقتصادی پاکسازی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد مدیران پاک دست در کشور بسیار بیشتر از مدیران در معرض فساد است، نباید چهره نظام اسلامی را تخطئه کنیم، روزهای سخت به پایان می‌رسد، اما روسیاهی بر چهره کسانی می‌ماند که مسیر انحرافی را رفتند.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: نباید خودمان را معطل کانال ویژه مالی با اروپا کرده و فضاسازی بیجا و فریب افکار عمومی برای تصویب CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته باشیم، اگر به دنبال دورزدن تحریم‌ها هستیم، پذیرش FATF و CFT کمک به تحریم کنندگان است، رئیس FATF معاون خزانه داری آمریکا است که وظیفه تحریم ایران را دارد.

وی بخش دفاعی کشور را قابل مذاکره ندانست و خاطرنشان کرد: مردم بدبین هستند که فشارهای اقتصادی برای تحمیل برجام موشکی و برجام منطقه ای باشد، مدیران باید با مردم صادق باشند و با تکیه به داخل می‌توانیم از شرایط سخت کنونی عبور کنیم.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی اظهار کرد: این حماسه آخرین میخ بر تابوت فتنه بود، انقلاب‌های رنگین مسیرهای کوتاهی برای دنیای استکبار برای از بین بردن نظام‌های سیاسی است که از آن به عنوان کودتای بی سر و صدا یاد می‌شود.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فتنه 88 یک اعتراض انتخاباتی نبود، بلکه اقدامی برای براندازی نظام اسلامی به شمار می‌رفت، تشکیل کمیته صیانت از آرا پیش از برگزاری انتخابات در راستای هدف قراردادن سرمایه اجتماعی نظام اسلامی بود.

وی افزود: فتنه گران در روز قدس حرمت ماه رمضان را شکستند و شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، مستکبران هر چه در عرصه مجازی داشتند، به میدان آوردند و توییتر به اصرار اوباما تعمیرات خود را عقب انداخت و رئیس جمهور وقت آمریکا از فتنه گران حمایت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همکاری سفارت‌خانه‌های خارجی با فتنه گران را آشکار دانست و تصریح کرد: تمام جریان‌های ضد انقلاب در فتنه سال 88 به میدان آمدند، شخصیت‌های محوری فتنه 88 به کشورهای خارجی گفتند که باید ایران را تحریم کنید، فتنه گران هشت ماه اقتصاد کشور را فلج کرده و برای رسانه‌های نظام سلطه خوراک فراهم کردند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: امروز کسانی که با شعار مردم سالاری به دنبال مردم سواری هستند، شعار رفع حصر سران فتنه سر را می‌دهند تا ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند. اکنون مشکل مردم مسائل اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است، کسانی که باید پاسخگو باشند، آدرس عوضی رفع حصر را می‌دهند.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۷
اره واقعا
آخرین اخبار