آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان :

کشورمان هم پیمانی قدرتمند برای کشور سوریه است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت : کشور مان همراه و هم پیمانی قدرتمند برای کشور سوریه و متحدانش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه به مقاومت کشور سوریه اشاره کرد و گفت : هرچند تمام کشورهای استکبار آمریکا ،اسراییل و دیگر کشورهای عربی در تلاش بودند تا سوریه را نابود کنند و حتی از لیست کشورهای عربی تعلیقش کردند اما ،ایستادگی و مقاومت باعث مردمانش باعث شد که اکنون پیروز میدان باشند .

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت : کشورمان هم پیمانی قدرتمند برای سوریه و کشورهای متحد منطقه است و برای پیروزی کشور سوریه و با همکاری روسیه دریغ نشد .

آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان گفت : بعد از پیروزی مردم سوریه اکنون کشورهای عربی با پیشنهاد قطع ارتباط با کشور ایران خواستار کمک برای بازسازی سوریه شدند.

وی ادامه داد : رییس دفتر شورای امنیت کشور سوریه در پاسخ به پیشنهادی های برخی از کشورها ، منفی بوده است و ایران را هم پیمانی قدرتمند در منطقه دانست و در برابر پیشنهادهای میلیاردی مقاومت کرد .

آیت الله نورمفیدی همچنین در نماز جمعه به روز جهاد کشاورزی و تلاش کشاورزان اشاره کرد و گفت :قبل از انقلاب تولیدات بخش کشاورزی بیش از یک میلیون تن بوده است ولی امروز این تولیدات به بیش از ۵ تن رسیده است .

وی ادامه داد : باید به بخش کشاورزی توجه ویژه ای شود چرا که تامین غذا برعهده این قشر زحمتکش است .

آیت الله نورمفیدی افزود : مشکلاتی که در بخش نهاده های کشاورزی مانند کود ،سم ،بذر و همچنین قیمت محصولات کشاورزی وجود دارد باید توجه و رفع شود تا تبعاتی چون گرانی در سایر بخش ها را شاهد نباشیم .

وی همچنین به موضوع شالی کاران و کمبود

منابع آبی استان اشاره کرد و گفت : طبق توصیه کارشناسان بخش کشاورزی و تحقیقات انجام شده ، روش جدید خشک کاری هم می تواند جایگزین مناسبی برای روش غرقابی در شالیزارهای گلستان باشد چرا که هم بازدهی بهتری دارد و هم در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد .

آیت الله نورمفیدی در پایان هم به سالروز کشف حجاب در ۱۷ دی ماه اشاره کرد و یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه در گرگان 

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.