تصادف در جاده بوکان _ سقز ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان گفت: برخورد سه خودرو در جاده بوکان _ سقز ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی از تصادف سه دستگاه خودروی سواری (پژو ۴۰۵، پژو روآ و سمند) در جاده سقز-بوکان خبر داد و اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در این محور بلافاصله فرمانده انتظامی به همراه عوامل انتظامی، تیم‌های امدادی و پلیس راه در محل حضور پیدا کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.

سرهنگ محبعلی در ادامه گفت: در اثر این تصادف که به علت عدم رعایت نظامات رانندگی از سوی رانندگان خودرو‌ها اتفاق افتاده تعداد ۱۳ نفر از سرنشینان خودرو‌ها بصورت جزئی زخمی شده اند که از طریق تیم‌های امدادی به مراکز درمانی بوکان و سقز انتقال یافتند و همچنین هیچکدام از خودرو‌ها دچار حریق نشده است.

جاده بوکان به سقز ۳۵ کیلومتر طول دارد و به دلیل تردد زیاد خودرو‌های سواری و باری به یکی از محور‌های حادثه خیز جنوب استان آذربایجان غربی تبدیل شده است؛ سالانه بیش از ۵۰۰ نفر در سوانح رانندگی جاده‌ای و شهری آذربایجان غربی جان خود را از دست می‌دهند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/
 

حادثه رانندگی در بوکان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.