امیر نصیرزاده:

شهید ستاری پدافند نیروی هوایی را ارتقا بخشید

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهید ستاری در زمان جنگ، پدافند نیروی هوایی را ارتقا بخشید و تاکتیک‌های جدیدی را به کار گرفت.

شهید ستاری پدافند نیروی هوایی را ارتقا بخشیدبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز در مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش که در ستاد نهاجا برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان  در دوران دفاع مقدس حماسه‌های زیادی آفریدند، اظهار کرد: رزمندگان هدف خود را انتخاب کردند و آن‌ها به دنبال مرگ در بستر نبودند.

وی در ادامه گفت: شهید ستاری پدافند نیروی هوایی را در زمان جنگ ارتقا بخشید و تاکتیک‌های جدیدی را در نیروی هوایی به کار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شهید والامقام عنوان کرد: شهید ستاری شخصی نبود که پشت میز بنشینند و تلفن به دست داشته باشند.

امیر نصیرزاده در خصوص شهید اردستانی هم گفت: به دلیل ضرورت پروازی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، شهید اردستانی استاندارد‌های پرواز را بر هم زد و ۴۰۰ سورت پرواز داشت.

فرمانده نهاجا ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص شهید اردستانی فرمودند که این شهید از پاک‌ترین و مؤمن‌ترین انسان‌ها بود و شهادت اردستانی، شجاعی و دیگران، برای من و ملت یک داغ بزرگ بود.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: شهید یاسینی هم خلبانی انقلاب بود که کار خود را با شرکت در عملیات ۱۴۰ فروندی کمان ۹۹ آغاز کرد و با بیش از ۲۰۰۰ ساعت پرواز رکوردی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: امیر ، نصیرزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار