اعلام فراخوان جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور مطبوعاتی درکردستان

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکانور مطبوعاتی در کردستان اعلام شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکانور مطبوعاتی در کردستان در سه بخش کارتون، کاریکاتور و بخش ویژه هنرمندان ایرانی در بخش طنز نوشتاری برگزار می شود.
بخش طنز نوشتاری منحصر به هنرمندان ایرانی خواهد بود و آثار می تواند به دو زبان فارسی و کوردی ارسال شود.
تمام آثار و کارتون و کاریکاتور ها و طنز نوشتاری باید در سال 2018 به تصویر در آمده و در نشریات کثیر الانتشار چاپ و منتشر شده باشند.
در بخش کارتون، آثار مرتبط با اخبار و مسایل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باشند، آثار هم می توانند با تیتر، بدون تیتر، دیالوگ دار و بدون دیالوگ و یا در قالب نمایشگاهی که قابلیت انتشار در مطبوعات را دارند به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
ارسال آثار باید به صورت دستی و یا دیجیتال باشد در صورت ارسال آثار دیجیتال پرینت آثار با کیفیت بالا و بر روی مقوای فابریانو یا گلاسه با گرماژ بالای 200 چاپ و همراه با ذکر مشخصات تکمیلی پشت اثر ارسال شود.
به همراه چاپ اثر دیجیتالی سی دی یا دی وی دی یا فلش درایو اثر یا آثار با حجم کمتر از 2 مگابابت و رزولوشن 300 dpi نیز ارسال شود.
پشت آثار ارسالی چه به صورت دستی و دیجیتال نام و نام خانوادگی، سال تولد، کشور، نام و سال انتشار اثر، نشریه چاپ شده، آدرس دقیق پستی و امضای هنرمند به زبان انگلیسی ذکر شود.
ذکر آدرس دقیق پستی پشت پاکت پستی الزامی است ضمن اینکه آثار ارسال شده باز گردانده نخواهد شد.
کاتالوگ آثار منتخب برای برگزیدگان و منتخبان جشنواره فرستاده و ارسال خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 10 فروردین سال 98 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره سنندج خیابان انقلاب دفتر موسسه مطبوعاتی کورده واری و یا به آدرس ایمیل kurdewaricartoon@gmail.com ارسال کنند.
بیستم فروردین سال 98 داوری آثار انجام می شود و جشنواره هم در اول اردیبهشت همزمان با سالروز انتشار نخستین روزنامه کُردی در دنیا برگزار می شود.
از جمله بخش های این جشنواره هم اهدای جایزه ویژه زنده یاد «امیر سهیلی» از سوی هیات داوران به یک اثر ویژه تقدیم خواهد شد که شامل لوح زرین منقش به تصویر زنده یاد سهیلی به همراه لوح تقدیر و هدیه نقدی است.

انتهای پیام/م

نخستین جشنواره بین المللی کارتون و کاریکانور مطبوعاتی در کردستان برگزارمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.