کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی مبنی بر شکایت نمایندگان حقوقی یکی از شرکت‌های پیمانکاری مخابرات از ۳ نفر با هویت معلوم مبنی بر کلاهبرداری و جعل اوراق و اسناد دولتی و تحصیل مال نامشروع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان اعلام داشتند در قراردادی با متهم اصلی که خود را نماینده قانونی شرکت مخابرات معرفی کرده بود، مقرر شد ۴ کیلوگرم کابل نیکل به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های مخابراتی فیبر نوری وارد کشور کنند و تحویل وی دهند.

سردار جاویدان گفت: متهمان تا زمان تحویل نیکل، مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۳۶ سکه بهار آزادی با هدف انجام خرید برای اجرای پروژه از شرکت مذکور دریافت کردند.

وی گفت:پیمانکاران کابل‌های مورد نظر را وارد و تحویل متهمان دادند، اما پس از اجرا نکردن تعهدات، متوجه کلاهبرداری آنان شده و در بررسی‌ها به جعلی بودن امضاء مدیرعامل ۲ اداره دولتی پی بردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم ردیف نخست نگهبان اخراجی و ۲ همدست وی کارمند یکی از ادارات دولتی استان هستند.

سردار جاویدان گفت: ۲ متهم این پرونده دستگیر و نفر اصلی که متواری شده بود نیز پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم به کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریاالی اعتراف که به مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/م
 

کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس افتادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.