استاندار خوزستان:

مهمترین مسئولیت دولت و کشور ایجاد رضایتمندی بین مردم است

استاندار خوزستان گفت:مهمترین مسئولیت دولت و کشور، جلوگیری از نارضایتی مردم و ایجاد شرایطی است که حداقل رضایتمندی بین مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز  در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۷ سه شوک در ماه‌های فروردین، خرداد و تیر به کشور وارد شد و هر کدام نیز تاثیر متفاوتی بر بازار داشت و باعث شد تا شاهد نوسانات قیمت کالا برای مصرف کننده باشیم.

وی با بیان این‌که قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان را تشکیل داده‌ایم برای این‌که این نوسانات را مدیریت کنیم، افزود: با برگزاری این جلسات به دنبال آن هستیم تا در استان با هم هماهنگی بیشتری داشته باشیم، زیرا هر کسی در شرایط عادی وظیفه سازمانی خودش را انجام می‌دهد و هیچ دستگاهی و هیچ مسئولی وقت اضافه ندارد که بخواهد در حدود دستگاه‌های دیگر مداخله کند.

استاندار خوزستان با بیان این‌که اکنون شرایطی به وجود آمده است که مجبور شده‌ایم برای اداره اوضاع، دست به اقداماتی فراتر از مسائل عادی و قانونی بزنیم، تصریح کرد: احساس می‌کنم که شرایط خاص استان درک نشده و هر کسی به دنبال صحبت، کار و خواسته خودش است و این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خاصی مانند چند نرخی شدن کالا پیش بیاید.

شریعتی ادامه داد: زمانی که نرخ‌ها متفاوت باشد، باعث اختلافات در سطح جامعه می‌شود، اما هر زمان که نرخ‌ها در سطح یک جامعه ثابت باشد، فساد ایجاد نمی‌شود. چند نرخی شدن نشانه وجود فساد است و این جلسات را برگزار می‌کنیم تا از آن فساد جلوگیری کنیم و آن را به حداقل برسانیم.

وی گفت: ما به مدیران نهایت اعتماد را داریم، اما یکی از ایرادات مدیران استان آن است که فقط و فقط به گزارش‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود اکتفا می‌کنند و خودشان به بررسی اجمالی آن موضوع نمی‌پردازند. مدیران باید خود زحمت بررسی، چک کردن، دیدن و ارزیابی کردن مسایل را به خود بدهند و فقط به گزارش‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، اکتفا نکنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اکنون مهمترین مسئولیت دولت و کشور، جلوگیری از نارضایتی بیشتر در میان مردم و ایجاد شرایطی است که حداقل رضایتمندی بین مردم ایجاد شود.

شریعتی با بیان این‌که باید اثربخشی توزیع و عرضه گوشت و مرغ در استان میان مردم دیده شود، گفت: مردم باید بدانند که دقیقاً در چه مراکزی گوشت و مرغ با نرخ دولتی توزیع می‌شود. نصب پلاکارد و بنر مبنی بر توزیع گوشت و مرغ با نرخ دولتی می‌تواند به این مساله کمک کند. این‌که مردم ببینند چه اقداماتی در حال انجام است اثر روانی خاص خودش را دارد و از این طریق می‌توانند برنامه‌ریزی درستی برای زندگی و مخارج خود انجام دهند.

انتهای پیام/ی

 

مدیران به گزارش اکتفا نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.