حجت‌‎الاسلام مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی اصلاح لایحه قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص پایان یافت/ ارسال این لایحه به مجلس جهت ابلاغ به دولت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایان یافتن بررسی اصلاح لایحه قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص مصلحت نظام  خبرداد و گفت:  این لایحه از طرف مجمع تشخیص برای رئیس مجلس شورای اسلامی جهت ابلاغ به دولت ارسال خواهد شد.


بررسی اصلاح لایحه قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص پایان یافت/ارسال این لایحه از طرف مجمع برای لاریجانی جهت ابلاغ به دولتحجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم درگفت‎وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بررسی اصلاح لوایح قانون مبارزه با پولشویی بود، گفت: ماده یک این قانون در جلسه گذشته بررسی شده بود و امروز ماده ۵ و ۸ امروز با کمترین اصلاحات به تصویب رسید و نهایی شد.

وی ادامه داد: سایر لوایح ایرادی نداشت و بررسی اصلاح لایحه قانون پولشویی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این لایحه از طرف مجمع تشخیص برای رئیس مجلس شورای اسلامی جهت ابلاغ به دولت ارسال خواهد شد.

پیش از این دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری ماه گذشته گفته بود مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه اصلاح قانون «داخلی» مبارزه با پولشویی را بررسی می‌کند و بر خلاف اعلام برخی رسانه‌ها ربطی به لایحه الحاق به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم موسوم به CFT ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار