رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان:

کار در دستگاه قضا از اهمیت و حساسیت برخوردار است

رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان گفت: قضات باید در رسیدگی به دعاوی مردم، نهایت دقت و انصاف را به کار گیرند تا خدای ناکرده حقی از کسی پایمال نشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله محمدرضا میبدی رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان در دیدار با رئیس کل دادگستری گلستان و جمعی از قضات و کارمندان پیشکسوت محاکم تجدید نظر استان گلستان گفت: کار در دستگاه قضا از اهمیت حساسیت برخوردار است و قضات باید در رسیدگی به دعاوی مردم، نهایت دقت و انصاف را به کار گیرند تا خدای ناکرده حقی از کسی پایمال نشود.

وی با اشاره به غنای فرهنگ اسلامی گفت: بهره گیری از غنای فرهنگ اسلامی و تفکر درست در جامعه می‌توان از تشکیل بسیاری از پرونده‌های قضایی در دادگستری‌ها پیشگیری کرد.

هاشمیان افزود: رعایت اصول اخلاقی و احترام به حقوق دیگران بازدارنده جرم در جامعه است.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز با تشریح عملکرد دستگاه قضایی گفت: دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به دنبال تحقق هر چه بیشتر آن هستیم.

هادی هاشمیان به تلاش‌های دادگستری استان برای رونق تولید هم اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور در شهرک‌های صنعتی به صورت موردی مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و برای رفع موانع تولید چاره اندیشی می‌کنند.

انتهای پیام /م
 

صحبت های رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان در دیدار با هاشمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.