تجلیل از پژوهشگران برترمهارتی در خوزستان

مراسم تکریم و تجلیل از پژوهشگران وفناوران برتر مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان برگزارشد.

عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به رسالت آموزش فنی وحرفه‌ای پژوهش باید متفاوت وکاربردی باشد تا سبب تحول درنظام آموزش مهارتی شود.

وی بیان داشت: امر پژوهش، تحقیق، ابتکار و نوآوری در کنار آموزش‌های مهارتی، یکی از برنامه‌های مهم سازمان است.

سواعدی عنوان کرد: ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعداد‌های فنی و مهارتی مبتکرانه جوانان کارآموز با هدایت مربیان در طول دوره‌های آموزشی تحت عنوان فعالیت‌های پروژه محوری و تولید محصولات و ایده‌های خلاقانه و پژوهشی از فعالیت‌های ارزشمند است.

وی افزود: موتورمحرکه هر کاری تحقیق و پژوهش است و نیاز است پژوهشگران در حوزه انتقال مهارت، نوآوری در آموزش، پایداری و توسعه اشتغال، اشتغال پذیری و فراهم کردن فرصت‌های شغلی پژوهش و تحقیق کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: شا خص‌های پژوهش در سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای تغییر پیدا کرده و باید مربیان و کارشناسان بدین سمت و سو حرکت کنند.

سواعدی بیان کرد: اهتمام بیشتر به امر پژوهش و کنکاش و گفتگوی علمی، حوزه‌ی مهارت آموزی از حاشیه خارج و به متن و مولفه‌ی اصلی توسعه ای، علمی، نوآوری، فناوری و فرهنگی تبدیل می‌کند.

گفتنی است؛ در این مراسم از روسای مراکز، کارشناسان و مربیان فعال در عرضه تحقیق و پژوهشی و تولید پروژه‌های برتر مراکز برادران و خواهران با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم تجلیل ار پژوهشگران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.