با مخترعین ایرانی؛

فروشگاهی فوق العاده مهیج با بسته‌هایی عجیب و خاص

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه ای برای فروش مواد غذایی و ایجاد بسته هایی خاص شده است.

فروشگاهی خاص با بسته‌هایی مخصوصبه گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروهعلمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

همه ما با سوپر مارکت‌ها و فروشگاه های آنلاین آشنا هستیم  و از ویژگی‌های آنان  خبر  داریم؛ در این فروشگاه های آنلاین می‌توان مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری  و در کوتاهترین زمان ممکن آنرا در مقابل درب خانه دریافت کرد.

اما به تازگی یکی از استارت‌آپ ها دست به شیوه‌ای جدید زده است و علاوه بر آنکه مواد غذایی و میوه مورد نیاز افراد را می‌فروشد برای آنها بسته‌های غذایی مخصوص را هم ایجاد کرده است.

این فروشگاه آنلاین برای تمام گروه های سنی و بیماران بسته‌هایی را بوجود آورده است برای مثال در این فروشگاه بسته‌هایی مخصوص برای بیماران دیابتی وجود دارد و آنها می‌توانند میوه های مفید و مواد غذایی بی ضرر را در این بسته پیدا کنند.

بسته‌های مخصوص غذایی برای گروه‌های خاص

از دیگر بسته‌های این فروشگاه که متناسب با شرایط جسمی افراد بوجود آمده اند  می‌توان به بسته مخصوص مهمان، خانواده، کودکان، بیمارانی که به کم خوبی مبتلا هستند و بسیاری بسته دیگر اشاره کرد.

مواد غذایی و میوه‌های این بسته ها متناسب با شرایط خاصی کنارهم چیده شده‌اند برای مثال بسته مهمان دارای تعداد بالایی میوه است و بسته خانواده از مواد غذایی و میوه‌هایی تشکیل شده که برای مصرف خانواده‌ها ضروری است و در بسته بندی مواد غذایی به  میزان ویتامین و بی ضرر بودن آنها توجه شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار