احمد موسوی: انتقالم به تراکتور به تصمیم مدیران دو باشگاه برمی گردد

سید احمد موسوی، دفاع راست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که عملکرد خوبی از خودش در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال نشان داد حالا توجه چند تیم لیگ برتری را به خودش جلب کرده است.

احمد موسوی : انتقالم به تراکتور به تصمیم مدیران دو باشگاه برمی گرددبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد موسوی دفاع راست ماشین سازی تبریز  در مورد خبر پیوستنش به تراکتورسازی گفت: در مورد پیشنهاداتی که داشته ام، تراکتورسازی از همه جدی تر است، البته این موضوع بیشتر در رسانه ها مطرح است و تا کنون صحبت جدی در این خصوص با من نشده است و با توجه به اینکه بازیکن ماشین سازی هستم و با این تیم قرارداد دارم، از نظر حرفه ای نمی توانم اقدامی انجام بدهم و تمامی اتفاقات باید از طریق مذاکرات بین دو باشگاه صورت بگیرد. حضور در تراکتورسازی برای هر بازیکنی می تواند یک اتفاق مثبت و سکوی پرتاب محسوب شود. من هم اگر این اتفاق بیافتد بی شک خوشحال خواهم شد.

موسوی درباره شرایط تیمشان در نیم فصل نخست رقابت های لیگ هجدهم گفت: نیم فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، از کمبود بازیکن به شدت رنج می بردیم و این کارمان را سخت کرده بود.

او افزود:به هر نحوی که بود دور رفت را به یاری خدا، حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان به گونه ای به پایان رساندیم . ماشین سازی تیم بسیار با سابقه ای است و حمایت پرشور هواداران فوتبال آذربایجان در این فصل، بار دیگر ماشین سازی را احیا کرد.

موسوی درباره اردوی آماده سازی تیمش گفت:اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم و باید بگویم که واقعا به این اردو نیاز داشتیم، اکثر برنامه های تمرینی اردوی کیش به کارهای قدرتی و بدنسازی اختصاص داشت.

او ادامه داد : ما در نیم فصل اول از این بابت بسیار سختی کشیدیم چرا که در دوران آماده سازی پیش فصل، بدنسازی خوبی نداشتیم. همه چیز در کیش عالی بود و توانستیم به اهدافی که کادر فنی در نظر داشت دست پیدا کنیم. در ادامه روند آماده سازی نیز نهایت تلاش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم با آمادگی صدرصد به بازی ها برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز افزود: در این چند وقت اخیر شرایط برایمان بسیار خوب بوده و خبرهای خوبی شنیده ایم، باشگاه در حال جذب بازیکنان خوبی است که می توانند در نیم فصل دوم به کمک مان بیایند مصدومان زیادی در نیم فصل اول داشتیم که اتفاقا همه آنها نیز جزو مهره های اصلی و کار آمد تیم محسوب می شدند، با برگشت این بازیکنان و اضافه شدن چند بازیکن دیگر، ماشین سازی قدرت بیشتری در نیم فصل دوم خواهد داشت..

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور آقای مهاجری در تیم ماشین سازی به آرامش رسیده است ، همین موضوع در بیرون آمدن تیم از بحران ابتدای فصل بسیار دخیل است همدلی در بین بازیکنان به اوج خود رسیده است و بازیکنان از کار زیر نظر مهاجری لذت می برند.


بیشتر بخوانید:

موسوی:حضورم در تراکتورسازی به نظر زنوزی بستگی دارد

یوسف سیدی به ماشین سازی پیوست

محل اردوی تبریزی‌ها مشخص شد


انتهای پیام/

انتقال دفاع ماشین سازی به تراکتور سازی در روزهای آینده مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار