نماینده کرمانشاه:

کرمانشاه بعد از اصفهان و شیراز بیشترین جاذبه های گردشگری را دارد

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران می توانند در بخش های گردشگری و معادن در استان کرمانشاه پای کار بیایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عبدالرضا مصری  نماینده کرمانشاه با اشاره به زمینه‌های خوب سرمایه‌گذاری که در کرمانشاه وجود دارد، گفت: استان ما در زمینه گردشگری بعد از اصفهان و شیراز بیشترین جاذبه ها را هم از بعد تاریخی و هم از بعد طبیعی دارد، اما آن طور که باید در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران می‌توانند در بخش‌های مختلفی مانند ساخت تله‌کابین، مجتمع‌های اقامتی و پذیرایی  در کرمانشاه پای کار بیایند، یادآوری کرد: متاسفانه ما هنوز برای برخی از مراکز گردشگری مهم استان از جمله غار قوری قلعه و  برنامه جدی برای سرمایه‌گذاری نداریم از آناهیتا در کنگاور تا اماکن تاریخی قصرشیرین همه مزیت سرمایه‌گذاری دارند.

مصری از ظرفیت‌های حوزه معادن استان خصوصا در بخش فرآوری که می‌تواند ارزش افزوده زیادی داشته باشد هم یاد کرد و گفت: هم اکنون مواد معدنی کرمانشاه را بار می‌زنیم و بدون هیچ فراوری به دیگر استان‌ها می‌فرستیم .

وی افزود:در کنار رونق بخش کشاورزی، سرمایه‌گذاران می‌توانند در حوزه صنایع تبدیلی و صنایع غذایی در استان پای کار بیایند.

انتهای پیام/ز

سرمایه‌گذاری  در زمینه  گردشگری صورت نگرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار