پهلوان کشتی سال ۹۷ ایران معرفی می‌شود

رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور و انتخاب پهلوان سال ۱۳۹۷، روز جمعه در شهر کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید یاری رئیس هیئت کشتی استان البرز درباره رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور گفت: در سال های گذشته با حمایت مسئولین استان البرز به خصوص رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان، میزبان رقابت های بین المللی مختلف بودیم و این بار نیز با توجه به جایگاهی ارزنده ای که زنده یاد پهلوان علیرضا سلیمانی قهرمان نامدار استان البرز در کشتی داشت، رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در کرج برگزار خواهد شد.

گفتنی است  این مسابقات که  صبح و عصر روز جمعه 21 دی ماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود به نام زنده یاد پهلوان علیرضا سلیمانی دارنده 6 عنوان پهلوانی کشور (پهلوان باشی و رکوردار بازوبند پهلوانی)، دارنده مدال طلای کشتی سنگین وزن جهان، دارنده مدال طلای بازی های آسیایی و 5 مدال طلا و یک مدال برنز آسیا نامگذاری شده است.

در این رقابت ها بازوبند پهلوان کشور با حضور مسئولان ورزش، توسط خانواده معظم یکی از شهدای استان البرز بر بازوی پهلوان سال 97 کشور بسته می شود و  تماشای این رقابت ها برای علاقمندان رایگان است.

بنا براین گزارش امین رشید لمیر، عبدالرضا کارگر، محمدرضا توپچی و کاظم غلامی به عنوان اعضای کمیته فنی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:جلسه مشترک علیرضا حیدری با سرپرست فدراسیون کشتی


انتهای پیام/

رقابت های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور 21 دی ماه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار