برگزاری جشنواره عکس و شعر بسیج در گیلان

جشنواره عکس و شعر بسیج در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، غلام‌رضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان گفت: نخستین جشنواره عکس و شعر به‌مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، نخستین جشنواره عکس و شعر به‌همت سازمان بسیج هنرمندان، سپاه قدس گیلان در استان برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان برای شرکت در جشنواره شعر و عکس باید آثار خود را ازتا تاریخ   ۵ بهمن به دبیرخانه ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان ، محور‌های جشنواره در بخش عکس را سبک زندگی اسلامی و گیلان در گذر زمان بیان کرد و گفت: هنرمندان گیلانی و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش عکس به موضوعاتی نظیر چهل سال انقلاب در گیلان، طبیعت و ابنیه تاریخی و مذهبی این استان اختصاص دهند.

غلام‌رضا حسن‌پور از مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در این جشنواره خبر داد وافزود: موضوع و محور‌هایی برگزیده در بخش شعر این جشنواره شامل :چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مدافعان حرم، دفاع مقدس، مقاومت فلسطین، مقاومت یمن، مقابله با جنگ نرم دشمن و مقابله با تحریم‌ها است.

وی از جمع‌آوری آثار ارسال شده به دبیرخانه و انتخاب نفرات برگزیده خبر داد و گفت: با برگزاری مراسمی در ١٦ بهمن از برگزیدگان جشنواره شعر و عکس گیلان در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم‌الانبیاء (ص) رشت تجلیل و جوایزی به هر یک از آنان اهدا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان ،افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های هنری و ایجاد محیطی برای رقابت مؤثر بین هنرمندان را از دیگر مزایای جشنواره شعر و عکس برشمرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هنر بهترین وسیله برای نشر اندیشه‌های متعالی است بنابراین باید از این ابزار بهینه استفاده کنیم.

غلام‌رضا حسن‌پور در ادامه از همه هنرمندان خطه گیلان خواست با ارسال  آثار خود به  جشنواره شعر و عکس استان شرکت فعال و پویایی داشته باشند.

 

انتهای پیام / ق

برپایی جشنواره عکس و شعر در گیلان

برچسب ها: شعر ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۷
خبر جالبی بود