در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«کابوس‌های خیابان پنجم» به بازار کتاب می آید

نیما معماریان مدیر اجرایی نشر مایا گفت: کتاب «کابوس‌های خیابان پنجم» اثر زهرا رضایی با درون مایه‌ای طنز و فانتزی به زودی از نشر مایا منتشر می شود.

«کابوس‌های خیابان پنجم» به زودی به بازار کتاب می آیدنیما معماریان  مدیر اجرایی نشر مایا در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تازه‌های نشر این انتشاراتی گفت: به تازگی مجموعه شعر «بی لهجه گریه کن» اثر محسن غریب را در نشر مایا منتشر کرده ایم. این کتاب مجموعه شعر‌های سپید کوتاه است که در ۹۶ صفحه منتشر شد.

وی افزود: کتاب دیگری که در انتشارات مایا به تازگی منتشر شده مجموعه شعر سپیدی با عنوان «شاید پنهانی زنده بمانیم» اثر آرمین خلیق ساکت است که در ۸۰ صفحه چاپ شد، این مجموعه دومین کتاب شاعر است که در آن با فضای متفاوت تری نسبت به کار پیشین رو به رو هستیم و امید است با استقبال مخاطبان شعر همراه باشد.  

معماریان ادامه داد:مایا به تازگی مجموعه شعر فرهاد رضایی را با عنوان «بی تو ایستاد‌ه بودن را نمی‌فهمم» در ۱۰۴ صفحه و در قالب شعر سپید منتشر کرده است و از دیگر تازه‌های نشر مایا می‌توان به مجموعه داستان کوتاه با عنوان «پایان نامه  یک ولگرد» اثر محمد سیدین اشاره کرد. این کتاب ۱۶ داستان کوتاه با درون مایه  اجتماعی و زیستی خاص است.

مدیر اجرایی نشر مایا با اشاره به کتاب‌های در دست انتشار اظهار داشت: مجموعه غزل کلاسیک با عنوان «جای موج» اثر سبحان طیبی به زودی در نشر مایا در ۷۲ صفحه و مجموعه شعر سپید «باد در گیسوان بید» اثر «مهرانگیز اخوی» در ۵۶ صفحه به زودی در این انتشاراتی چاپ خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر آثاری که قرار است به زودی در انتشارات مایا منتشر شود می‌توان به مجموعه شعر سپید «پیامبری برای سایه ها» اثر «سعید مهدی زاده» اشاره کرد. غالب اشعار این کتاب با مضمون اجتماعی سروده شده اند و در ۶۴ صفحه منتشر خواهد شد که در اشعار آن دغدغه  زندگی فردی با نوعی نگرش اسطوره‌ای و کهن در قالب مدرن بیان شده است.

معماریان با اشاره به انتشار کتاب «چمدان قرمز در پاییز» اظهار کرد: این اثر مهدیه فضلی در قالب شعر سپید به زودی از طریق انتشارات مایا منتشر می‌شود. کتاب «کابوس‌های خیابان پنجم» اثر زهرا رضایی که مجموعه‌ای از ۱۵ داستان کوتاه است و درون مایه‌ای طنز و فانتزی دارد نیز به زودی از نشر مایا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

انتشارات مایا چه کتابهایی را آماده انتشار دارد؟

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.