کمک ۲۶ میلیاردی مردم قزوین به بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین میزان مشارکت‌های مردمی در مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش این نهاد را بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال بیان کرد.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: مردم نیکوکار استان در ۹ ماه نخست امسال به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی در مراکز دولتی و غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی، بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال کمک کردند.

وارثی اضافه کرد: همچنین ۲۵۵ نفر از خیران، جامعه پزشکان، گروه نظام مهندسی، گروه آموزشی فرهنگی به صورت داوطلبانه و با استفاده از توانایی‌های فردی، بیش از ۴۹۴ میلیون ریال خدمات داده اند.

وی با اشاره به طرح حامی گفت: در ۹ ماه امسال ۱۰۸ نفر با پرداخت ۱۷۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به ۱۹۰ کودک تحت حمایت کمک کردند.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه از تامین ۹۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال سبد غذایی خبر داد و گفت: این میزان سبد غذایی بین هزار و ۱۴۲ مددجو توزیع شده است.

وارثی اضافه کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۲۵۰۴۹۲۱۳۴۵۳۲۲۸۱ بانک توسعه تعاون و یا به شماره کارت مجازی حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۷۰۲۶۲۰ واریز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین مردم استان می‌توانند از طریق سامانه *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰# کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

مشارکت میلیاردی مردم قزوین برای کمک به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار