کسب نشان برنز باستانی کار کردستانی در رقابت‌های کشوری

پدرام ئیلان پور باستانی کار سنندجی در مسابقات قهرمانی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی پیشکسوتان کشور که به میزبانی استان گیلان برگزار شد توانست نشان برنز رشته میل بازی را کسب کند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسابقات تیمی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی قهرمانی پیشکسوتان کشور تحت عنوان جام پایداری طی روز‌های ۱۲ لغایت ۱۴ دی ماه به میزبانی گیلان برگزار شد.
در این پیکار‌ها ۳۶۰ شرکت کننده از استان‌های فارس، گلستان، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کردستان، آذربایجان شرقی، قم، قزوین، مازندران، سمنان، البرز، زنجان، همدان، کرمانشاه و گیلان حضور داشتند که به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند.
بر اساس این گزارش شرکت کنندگان و مدعیان قهرمانی با یکدیگر در رشته‌های تیمی زورخانه ای، چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی رقابت کردند که تیم استان گیلان در مجموع امتیازات مقام اول و استان‌های مازندران و کرمانشاه در رده‌های دوم تا سوم قرار گرفتند.
در رشته میل بازی رده سنی بازی ۳۵ تا ۴۵ سال پدرام ئیلان پور از کردستان به همراه محمد رضا طاهری از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
جمال درزیور و پدرام ئیلان پور دو نماینده کردستان حاضر در این رقابت‌ها بودند که با حریفان خود رقابت کردند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.