نخستین جشنواره فصلی سرو سبز در گیلان برگزار می‌شود

مدیر هنر و ادبیات سپاه قدس گیلان از برگزاری نخستین جشنواره فصلی "سرو سبز" در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن حامدی، مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه قدس استان گیلان گفت: نخستین جشنواره فصلی استانی "سرو سبز" در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و در راستای بهره‌گیری از گروه‌های سرود، تک‌خوانی و استفاده از نماهنگ انقلابی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از زبان‌های محلی گیلکی، تالشی و آذری در اولویت این جشنواره استانی است، افزود: مساله ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، حماسه فاطمی و حجاب، جهاد کبیر و استکبارستیزی و راهیان نور و دفاع مقدس از موضوعات محوری جشنواره فصلی استانی "سرو سبز" است.

مدیر هنر و ادبیات سپاه قدس گیلان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۵ بهمن ماه اعلام و تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره سرو سبز در مدیریت هنر و ادبیات معاونت فرهنگی هنری سپاه قدس استان گیلان واقع در رشت، پل عراق، میدان پاسداران، جنب سپاه ناحیه رشت یا رایانامه SARVFEST@GMAIL.COM ارسال کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره فصلی "سرو سبز" در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.