تحرکات خطرناک گروه تروریستی تحریر الشام در شمال سوریه

اخبار از تحرکات خطرناک و پیشروی‌های گروه تروریستی تحریر الشام در حومه ادلب و حلب حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از آرتی، در حالی که خبرهای ضد و نقیض از گفتگوی هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) با گروه های معارض مسلح سوری حکایت دارد، تروریست های مسلح تحریر الشام به پیشروی های خود در مناطق مختلف در حومه ادلب و حلب ادامه می دهند.

فعالان سوری اعلام کردند درگیری های شدیدی میان گروه تحریر الشام از یک سو و «گردانهای انقلابیون شام» (کتائب ثوار الشام) و نیز «بیرق های شام» (بیارق الشام) از سوی دیگر در اطراف شهر الارتاب که بزرگترین شهر در بخش غربی حومه ادلب محسوب می شود، در جریان است.

فعالان سوری اعلام کردند گروه تروریستی تحریر الشام تلاش دارد از طریق 4 محور با حمله به شهر الارتاب، بر آن مسلط شود. این اقدام پس از آن انجام می شود که دور نخست گفتگوها میان طرفهای درگیر با شکست مواجه شد.

رسانه های معارضان سوری اعلام کردند روز شنبه گروه تروریستی تحریر الشام پس از تسلط بر منطقه راهبردی جبل سمعان، شهر الارتاب را با ده ها خودروی نظامی و تانک به محاصره درآورد. این در حالی است که ساکنان این شهر با استفاده از بلندگوهای مساجد، خواهان تشکیل بسیج عمومی برای مقابله با این گروه تروریستی شده اند.

منابع معارضان سوری همچنین اعلام کردند گروه تروریستی تحریر الشام روز شنبه بدون درگیری وارد روستاها و شهرک های واقع در حومه شهر معرة النعمان در جنوب ادلب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار