طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گناوه برگزار شد

در راستای اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگاه توانمند سازی دانش آموزان و والدین با حضور دکتر طهماسبی مدرس حوزه و دانشگاه تهران در سطح مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گناوه برگزار شدمدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه در طول سال دوره‌های متعددی را در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس برای دانش آموزان و اولیا با حضور مدرسین توانای کشوری برگزار می‌کند و این به دلیل اهمیت داشتن دانش آموزان برای آموزش و پرورش است.

اسکندر احمدی افزود: کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور دکتر طهماسبی مشاور خانواده، مدرس حوزه و دانشگاه از تهران به مدت دو روز در مدارس شهید خدرزاده، شهید خزائی، شهید طالقانی، شهید فروتن و شهید تیموری در نوبت صبح برای دانش آموزان و در نوبت عصر برای والدین برگزار شد.

وی بیان داشت: ما به دنبال آگاه‌سازی دانش‌آموزان از شرایط محیط اطراف آن‌ها هستیم تا آن‌ها را از آسیب‌هایی که آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهند متوجه سازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: نوجوانان، جوانان و دانش آموزان آینده سازان این دیار و کشور هستند و باید برای پیدا کردن مسیر صحیح آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دهیم تا خدای ناکرده دچار لغزش در این راه نشوند و برای نشان دادن این مسیر برای آن‌ها از هیچ کمک به هزینه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

احمدی عنوان کرد: مدرس این کارگاه‌ها در خصوص راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و ترویج نماز خواندن، خود شناسی، اهمیت بنیاد خانواده و ایجاد محیطی آرام برای تربیت فرزندان با والدین گفتگو می‌کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.