کارگاه آموزشی حقوق شهروندی در بهبهان برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری نخستین دوره از سلسله دوره‌های آموزشی حقوق شهروندی با حضور جمعی از کارکنان و کارشناسان شهرستان بهبهان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان و انجمن مردم نهاد "دست به دست هم دهیم به مهر" برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را انتقال تجربیات موفق در حوزه حقوق شهروندی و نیز ارائه آموزش‌های ضروری آخرین وضعیت قوانین و مقرارت در حوزه حقوق شهروندی عنوان کرد.

سواعدی اذعان داشت: در این کارگاه یک روزه که اولین کارگاه از سلسله نشست‌های کارگاه‌های آموزشی حقوق شهروندی بود، سعید عدالت بهبهانی، مدرس کارگاه آموزشی حقوق شهروندی، مجموعه مطالب راجع به تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی این دوره‌های آموزشی ارائه شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در ادامه افزود: این مدرس به اهمیت جریان سازی علمی در حوزه حقوق شهروندی پرداخت و درخصوص لزوم آموزه‌های دینی و سنتی در راستای توجه به حقوق شهروندی مطالبی را ارائه کرد.

به گفته عدالت، نظام حقوق شهروندی را نه تنها ساز و کاری در تامین حقوق و آزادی‌های فردی بلکه نظامی است که پیوند میان فرد و جامعه را مستحکم‌تر می‌کند، بلکه ابزاری است که به غایت تحقق ارزش‌های بنیادین اسلامی و انسانی در تکریم جایگاه و مقام انسان می‌انجامد.

سعید عدالت بهبهانی اظهار کرد:در راستای تعمیق فرهنگ حقوق شهروندی؛ دوره پیشرفته و ۱۰۰ ساعته آموزش حقوق شهروندی نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری دیگر جلسات و محور‌ها متعاقبا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار