معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: دهه فجر امسال هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل می‌شود.

تکمیل هزار واحد مسکن مهر تا دهه فجر امسال در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جواد عمادیان فر معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه ساخت چهار هزار واحد مسکونی در استان باقی مانده است ، گفت: از این تعداد یک هزار واحد تا دهه فجر امسال و یک هزار واحد نیز در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر ۲۴ پروژه مسکن مهر ساخته شده و یا در حال ساخت است و تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده است.

عمادیان فر گفت: دو هزار واحد مکسونی مسکن مهر باقی می‌ماند که این واحد‌ها پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۴۰ درصد دارند و باید تعیین تکلیف شوند.

وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل صادر شده این واحد‌ها یا باید به خود سازنده واگذار شود و وی به صورت خود مالکی مسکن را به اتمام برساند و یا اینکه برای تکمیل آن به دنبال شریک باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی مسکن‌های مهر تکمیل شده در استان دارای متقاضی هستند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: حتی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به دنبال واحد مسکونی برای کارکنان خود هستند که تقاضای خود را به این اداره کل ارائه کرده اند، اما تمامی واحد‌ها دارای متقضای هستند.

انتهای پیام / ب

تمامی واحد‌های مسکن مهر خراسان شمالی دارای متقاضی هستند

برچسب ها: مسکن ، راه و شهر سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.