نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

آیت‌الله سید حاتمی شخصیت علمی بزرگی بود

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:آیت‌الله سید حاتمی شخصیت علمی بزرگی بود که در طول دوران با برکت زندگی خود همواره با نظارت و حمایت مادی و معنوی از سیستم آموزشی و حوزه‌های علمیه سعی در ارتقای سطح فرهنگی استان داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امشب در منزل مرحوم آیت‌الله حاج سید ابراهیم سید حاتمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:خبر درگذشت آیت‌الله سید حاتمی خبری دردناک برای مردم و جامعه روحانیت استان است.

وی با اشاره به اینکه عالمان دینی در جامعه حق بزرگی نسبت به مردم دارند، افزود: عالمان بزرگ دین، با ایفای نقش تربیتی و علمی خود اثرگذاری بسیار مهمی در مدنیت و پیشرفت یک جامعه دارند.

عاملی تصریح کرد: آیت‌الله سید حاتمی شخصیت علمی بزرگی بود که در طول دوران با برکت زندگی خود همواره با نظارت و حمایت مادی و معنوی سیستم آموزشی و حوزه‌های علمیه سعی در ارتقای سطح فرهنگی استان داشت.

امام جمعه اردبیل گفت: آیت‌الله سید حاتمی همواره مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهالی استان اردبیل و اعضای مجلس خبرگان رهبری بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثر گذار مسجد در امور فرهنگی ادامه داد: آیت‌الله سید حاتمی با درک این موضوع با احداث مساجد و ترغیب جوانان به آن سعی بر این داشت تا جوانان را فرهنگ دینی درست آشنا کند و نسلی سالم تربیت شود.

عاملی بیان کرد: امیدواریم با تبدیل این فعالیت‌ها به یک جریان فرهنگی، به زحمات و خدمات این عالم بزرگوار ارج نهاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مردم ولایتمدار و حسینی اردبیل با حضور با شکوه و گسترده خود در مراسم تشییع جنازه این عالم بزرگوار می‌توانند سبب آرامش خاطر و تسلی آن مرحوم و بازماندگان شوند.


انتهای پیام/ح

آیت‌الله سید حاتمی همواره مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار