بررسی ۹۸ هزار پرونده قاچاق در کشور

رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در سفر به قزوین گفت: در این ستاد ۹۸ هزار پرونده تخلف در حال رسیدگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی مویدی خرم آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز در سفر به قزوین گفت: این ستاد در حال بررسی ۹۸ هزار پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۷ هزار میلیارد ریال است.

مویدی خرم آبادی با بیان اینکه با اجرای برنامه‌های ویژه، قاچاق کالا رو به کاهش است، افزود: برند سازی و معرفی تولیدات داخلی، موجب کاهش قاچاق کالا و توسعه اقتصادی خواهد شد.

وی ادامه داد: پارسال حدود ۱۳ میلیارد دلار قاچاق کالا داشتیم که با اقدامات انجام شده ۳۰درصد کاهش یافته است.

مویدی خرم آبادی تصریح کرد: اقتصاد ما ظرفیت زیادی دارد ما باید با بستن مسیر‌های قاچاق، کالای ایرانی را حمایت کنیم.

مویدی خرم آبادی عنوان کرد: صنایع استان نشان می‌دهد کشورما توان این را دارد که نیاز‌های خود را تامین کند، اما در معرفی توانمندی‌ها کوتاهی کرده ایم خیلی از نیار‌های کشور در قزوین قابل تامین است.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سفر به قزوین، علاوه بر افتتاح یک شرکت دانش بنیان، از چند واحد تولیدی و نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان در شهرک صنعتی کاسپین دیدن کرد.

در نمایشگاه دائمی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان در شهرک صنعتی کاسپین، ۲ هزار محصول از ۲۰۰ شرکت به نمایش گذاشته شده است.

شهرک صنعتی کاسپین واقع در شهرستان آبیک و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج شامل بیش از ۱۹۰ واحد تولیدی است.

انتهای پیام/

سفر رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور  به قزوین

برچسب ها: قاچاق ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار