معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط تحریم بسیار اهمیت دارد

سردارنقدی گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شرایط سخت تحریم و فشار‌های اقتصادی، بی‌نظیر و به‌شدت حائز اهمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ظهر امروز در دیدار آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین گفت:دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شرایط سخت تحریم و فشار‌های اقتصادی، بی‌نظیر و به‌شدت حائز اهمیت است.

سردار نقدی با اشاره به افزایش جنبه‌های معنوی کشور بعد از انقلاب اشاره کرد: در راهپیمایی اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر شرکت کردند، همچنین در راهپیمایی جداماندگان از اربعین در تهران بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر حضور داشتند.

وی با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای علیه نظام اضافه کرد: در حال حاضر ۲۷۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی در راستای تخریب و غبارآلود‌کردن چهره نظام مشغول فعالیت هستند، بخشی از این شبکه‌ها رسالت ترویج فحشا و منکر، برخی تبلیغ گروهک‌های مخالف نظام، عده‌ای پمپاژ شبهات، نفی و انکار ارزش‌های انقلاب وغیره را برعهده داشته و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول سم‌پاشی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: در دوران جنگ سرد آمریکا برای فروپاشی نظام شوروی سابق تنها یک شبکه رادیویی داشت، اما امروز ده‌ها شبکه تلویزیونی، ماهواره‌ای، مجازی و‌غیره علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران یادآورشد: از جلوه‌های مهم پیشرفت انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگ علمی آن است، ایران در مبحث نانوتکنولوژی رتبه چهارم و در بخش سلول‌های بنیادی در جایگاه هفتم دنیا قرار گرفته است. رتبه علمی ایران در پایان سال ۵۷، در جایگاه پنجاه و سوم دنیا قرار داشت، اما امروز ایران از نظر پیشرفت و دستاورد‌های علمی در جایگاه شانزدهم جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

۲۷۵ شبکه تلویزیونی و رادیویی علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند

برچسب ها: سپاه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.