در دیدار استاندار گیلان با وزیر ارشاد مطرح شد؛

افتتاح تالار مرکزی رشت تا پایان سال

استاندار گیلان گفت: با تلاش همه جانبه مدیران استان تا پایان امسال تالار مرکزی رشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مصطفی سالاری استاندار گیلان ، در دیدار با سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان برخی مشکلات حوزه فرهنگ در گیلان و ظرفیت های استان در مسیر اعتلای فرهنگی گفت: با توجه به پیشینه گیلان در حوزه فرهنگ و هنر و مفاخر برجسته آن نیازمند تقویت زیرساخت های فرهنگی در گیلان هستیم. 

وی، با اشاره به برخی پروژه های فرهنگی که روند اجرای آن طولانی شده و هنوز آماده بهره برداری نیست، پروژه تالار مرکزی رشت را نمونه ای از این امر خواند و افزود:این تالار که از مطالبات به حق مردم و جامعه هنری گیلان است،با تلاش و هم افزایی همه جانبه مدیران استان تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان گفت :انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف راهکاری برای افزایش بازدهی و کیفیت افزایی به امور است که در گیلان با جدیت دنبال می شود و در همین راستا تفاهم نامه هایی بین استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام حمایت از برگزاری جشنواره ها و رخدادهای متناسب با ظرفیت فرهنگی و هنری توسط استانداری گیلان، آن را موجب احیای میراث معنوی استان و بالندگی در عرصه فرهنگ و هنر دانست و خواستار انعقاد تفاهم نامه هایی در این راستا شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

تالار مرکزی رشت تا پایان امسال افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.