آگاهی مردم از خدمات انجام شده در دوران چهل ساله انقلاب

امام جمعه آبادان گفت: خدمات انجام شده در دوران چهل ساله انقلاب نباید از بین برود و مردم باید از خدمات انجام شده در این دوران آگاه باشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حجت الاسلام  و المسلمین  ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب اسلامی ایران دشمن نداشته است .

وی با برنامه بودن و تاثیر گذار بودن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را از علل فزونی دشمنان دانست و افزود: همه دشمنان شرق و غرب با صف آرایی در برابر ایران با انواع و اقسام توطئه های فرهنگی، سیاسی و نظامی در صدد شکست انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مسئولان ادارات و سازمانها باید خدمات انجام شده در چهل سال انقلاب اسلامی را به اطلاع و آگاهی مردم برسانند گفت: خدمات انجام شده در دوران چهل ساله انقلاب نباید از بین برود و مردم باید از خدمات انجام شده در این دوران آگاه باشند.

زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان نیز در این نشست با بیان اینکه دشمنان تاکنون هیچگاه کشور ما را تا این حد تهدید نکرده بودند گفت: این حساسیت و تهدیدهای دشمن نشان دهنده اهمیت برگزاری جشن های انقلاب اسلامی و اهمیت برهه مهمی است که در آن قرار داریم.

وی شدت تهدیدهای دشمن را به خاطر ضعف هایی که در برخی مسئولان وجود دارد اعلام کرد و افزود: متاسفانه در ارزیابی مدیران به برخی تذکر داده شد و این همان ضعف هایی است که دشمنان میخواهند با سوء استفاده از آن به کشور و انقلاب اسلامی ضربه بزنند .

فرماندار ویژه آبادان از مسئولان خواست همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند و به وظایف خود در قبال جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی بخوبی عمل کنند.

در این نشست برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشنهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آبادان 14 کمیته تشکیل شد.

انتهای پیام/ د

جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.