لغو ده‌ها پرواز در پی اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های برلین

کارکنان امنیتی فرودگاه‌های تگل و شونفلد در برلین امروز، دوشنبه دست به اعتصاب زدند و در پی آن، ده‌ها پرواز در این دو فرودگاه بزرگ لغو و یا با تاخیر انجام شد.

لغو ده‌ها پرواز در پی اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های برلینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کارکنان امنیتی در دو فرودگاه‌ بزرگ برلین (تگل و شونفلد) امروز (دوشنبه)، همانطور که از پیش اعلام کرده بودند در اعتراض به افزایش نیافتن دستمزدشان دست به اعتصاب زدند که در پی آن ده‌ها پرواز در این دو فرودگاه لغو و یا با تاخیر انجام شد.

اتحادیه تجاری آلمان، وِردی از کارکنان بخش امنیتی این فرودگاه‌ها خواسته بود روز دوشنبه به عنوان «نخستین علامت هشدار» به کارفرمایان اعتصاب کنند.

اعتصاب در ساعت 5 صبح به وقت محلی شروع شد و در ساعت 8:45 به وقت محلی پایان یافت. بنا به گفته روزنامه «برلینر مورگنپست»، از پیش اعتصاب امروز به بیشتر مسافران اطلاع داده شده بود. 

اتحادیه تجاری آلمان در حال مذاکره با مدیران فرودگاه‌ها برای افزایش دستمزدهای ساعتی برای حدود 23 هزار کارمند است، هرچند تاکنون نتیجه‌ای به دست نیامده و در این زمینه توافقی میان دو طرف حاصل نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار