مرادی:

بودجه سال ۹۸ شهرداری در حال تدوین است

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از روند تدوین بودجه سال ۹۸ معاونت‌ها و سازمان‌های این نهاد خبر داد.

تدوین بودجه سال آینده معاونت‌های تخصصی، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهرانبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل مرادی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران اظهار کرد: جلسات بررسی بودجه سال ۹۸ معاونت‌های تخصصی، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری مطابق ضوابط و مقررات جاری و در راستای ایجاد انضباط مالی و مدیریت کارآمد در تهیه و اجرای بودجه سال آینده شهرداری تهران در حال برگزاری است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران افزود: این جلسات مستمر به منظور انطباق بودجه معاونت‌های تخصصی، سازمان‌ها و شرکت‌ها با بودجه شهرداری تهران که طی آن در خصوص بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری بررسی تخصصی در این اداره کل انجام می‌پذیرد.

مرادی اضافه کرد: به همین منظور مسئولین بودجه واحد‌های تابعه شهرداری با همراه داشتن مدارک و مستندات مرتبط با بودجه سازمان مطبوع مطابق جدول زمانبندی و زمان تعیین شده قبلی در جلسات تخصصی این اداره کل حضور به هم می‌رسانند و درخواست‌های کارشناسی مورد نظر خود را تبیین می‌کنند که پس از بحث و بررسی تصمیم لازم اتخاذ می‌شود.

پس از بررسی بودجه معاونت‌های تخصصی، سازمان‌ها و شرکت‌ها، کار بررسی پیشنهادات در خصوص بودجه سال آینده مناطق مختلف شهرتهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار