انصراف ۲ فیلم کوتاه دیگر از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

بعد از فیلم کوتاه «تشریح» دو فیلم کوتاه دیگر هم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم‌های کوتاه «تو هنوز اینجایی» به کارگردانی کتایون پرمر و محمد روح‌بخش و «S» به کارگردانی حامد اصلانی با انتشار بیانیه‌ای از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انصراف دادند.

در متن این بیانیه آمده است: اینجانب حامد اصلانی کارگردان و بهنام سنایی تهیه کننده فیلم کوتاه «S» و کتایون پرمر و محمد روح‌بخش کارگردانان فیلم کوتاه «تو هنوز اینجایی» علیرغم فرصتی که در اختیار ما گذاشته شده برای حضور در بخش مسابقه فیلم کوتاه فجر، صرفا به دلایل فنی و شرایط زمانی امکان کوتاه کردن فیلم‌های خود را نداشتیم. از این رو انصراف خود را برای حضور در این جشنواره اعلام می‌کنیم. سپاسگذاریم از صنف فیلم کوتاه، انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر محترم جشنواره فجر که پیشنهاد حضور فیلم‌های «S» و «تو هنوز اینجایی» را در این جشنواره به ما دادند.

حامد اصلانی، بهنام سنایی، کتایون پرمر و محمد روح‌بخش»

در حالی کارگردانان این دو فیلم کوتاه از حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انصراف داده اند که سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:تا این لحظه این موضوع به ما اعلام نشده است و هم اکنون از فضای مجازی از این خبر مطلع شدیم.

انتهای پیام/

۲ فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر انصراف دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار