رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار:

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار گفت: از برنامه‌های محوری دهه فجر، برگزاری مراسم قرآنی ۱۰ شب ۱۰ مسجد است که با حضور قاریان ممتاز شهرستانی و استانی در مساجد سطح گرمسار برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام صادق بخشی رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار در دیدار با رئیس بسیج مداحان و رئیس کانون مداحان گرمسار  با اشاره به تشریح برنامه‌های دهه فجر ادارهتبلیغات اسلامی گرمسار،گفت: یکی از برنامه‌های محوری دهه فجر، برگزاری مراسم قرآنی ۱۰ شب ۱۰ مسجد است که با حضور قاریان ممتاز شهرستانی و استانی در مساجد سطح شهر و با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در ترویج تعالیم دینی و قرآنی دارد و  برنامه‌های قرآنی جزء مراسم دهه فجر است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار عنوان داشت: از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر شهرستان گرمسار را برگزاری جشنواره کودک و نوجوان ویژه‌برنامه‌های انقلابی و همچنین برگزاری همایش قرآنیان گرمسار دانست.

وی با اشاره به اینکه در ایام‌الله دهه فجر همچنین یادواره شهدای انقلاب به روایت تصویر و مراسم تجلیل از فعالان در عرصه دین و انقلاب نیز تدارک دیده‌شده است، اظهار داشت: برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر در قالب چهار زیرگروه شامل فرهنگی، بانوان، تبلیغات و مساجد ساماندهی شده و درزمینهٔ تقسیم وظایف عملکرد خوبی تا کنون صورت گرفته است.

انتهای پیام / م

جزئیات برنامه های دهه فجر در شهرستان گرمسار

برچسب ها: دهه فجر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار