اجرای طرح راهداری زمستانی با هزینه‌ای افزون بر ۹۵ میلیارد ریال در استان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح راهداری زمستانی با هزینه‌ای افزون بر ۹۵ میلیارد ریال تاکنون در استان خبر داد.

اجرای طرح راهداری زمستانی با هزینه ای افزون بر 95 میلیارد ریال در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح راهداري زمستاني، اين اداره كل تاكنون با اعتباري افزون بر 95 ميليارد ريال نسبت به آماده سازي برای استقرار اكيپ‌هاي برفروب و نمك پاش در راهدارخانه های استان اقدام کرده است.

وی با اشاره به فعالیت و آماده باش 34 راهدارخانه استان در اجرای این طرح افزود: از این تعداد 17 باب راهدارخانه ثابت، 8 باب راهدارخانه مركز اداره و همچنين 9 باب نيز به شکل قرارداد اجاره است.

پرورشی خرم ادامه داد: در این طرح همچنین 516 پرسنل و كادر مجرب شامل نيروهاي حجمي و نيروي ثابت و پشتيباني با بهره گيري از انواع ماشين آلات برفروب و ديگر تجهيزات در خدمت مسافران و استفاده‌كنندگان مشغول خدمت رسانی هستند.

این مسئول با اشاره به خرید 62 هزار تن شن و نمک در اجرای این طرح بیان داشت: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجراي طرح زمستاني و برف‌روبي خريداري شده است.

پرورشی خرم یادآور شد: در حوزه ماشين آلات نیز تعداد 285 دستگاه خودروي راهداري در راهدارخانه هاي استان مستقر شده كه از اين ميزان 215 دستگاه ماشين آلات برفروبي سنگين و نيمه سنگين، 44 دستگاه خودروي پشتيباني و26 دستگاه گريدر و تراكتور اجاره اي برای كمك به طرح برفروبي است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گيري از توان همه پرسنل راهداري و پشتيباني و هماهنگي ‌هاي انجام شده و حفظ تعامل با ديگر عوامل ذيربط از جمله فرماندهي پليس راه استان، هلال احمر، اورژانس و نيز مديريت بحران بتوانيم زمستاني كاملاً ايمن را فراهم کنیم.

گفتنی است، طرح راهداری زمستانی از 15 آذرماه سال جاری در سطح استان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د 

اجرای طرح راهداری زمستانی در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.