حجت الاسلام حاجی صادقی مطرح کرد:

تلاش دشمن برای خدشه دار کردن رابطه مردم و ولایت

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان در صدد ایجاد خدشه در نقطه اتصال امت و ولایت هستند

تلاش دشمن برای خدشه دار کردن رابطه مردم و ولایتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه شنبه ۱۸ دی) در همایش "تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی" در جمع فرماندهان، مسئولان و پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه، از انقلاب الهام‌بخش اسلامی به عنوان بزرگترین هدیه الهی برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مهمترین و محوری‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولد اسلام ناب محمدی (ص)، نفی حاکمیت‌های دروغین و طاغوتی و تحقق توحید و نظام ولایی است.

وی با برشماری شاخص‌های نظام ولایی اظهار کرد: انطباق کامل نظام ولایی با مبانی اعتقادی اسلام و تجلی بخشی توحید ربوبی، هماهنگی و همسویی با فطرت انسان، عاملیت وحدت حقیقی، مایوس کردن دشمن از جمله مهم‌ترین شاخص‌های نظام ولایی می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی بزرگترین نعمت الهی برای بشریت را نعمت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: رسالت نظام ولایی احیای جامعه اسلامی بود و در جامعه ولایی استعداد‌های انسان رشد کرده، بارور شده و مردم سالاری به معنای واقعی نمود پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه خاطر نشان کرد: مدل حکومت دینی ما نظام ولایی است و ولایت فقیه مدل نظام ولایی در عصر غیبت است و انقلاب اسلامی با نابودی سلطه استکبار و با استقرار نظام ولایی جامعیت و کارآمدی دین را در اندیشه و عمل در عرصه‌های مختلف متجلی ساخت.

وی افزود: ۴۰ سالگی نظام ولایی با وجود همه دشمنی ها، توطئه‌ها و فتنه‌ها دستاوردی است که هیچ امتی تاکنون از آن برخوردار نبوده و منشأ دستاورد‌های فراوان انقلاب در عرصه‌های دیگر نیز شده است، از این رو باید قدردان این نعمت بزرگ بوده و در راستای تحکیم و تقویت آن تلاش کنیم تا زمینه و بستر تحقق نهضت ظهور فراهم شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه یادآور شد: انقلاب اسلامی در طی ۴ دهه به رغم فراز و نشیب‌ها هیچگاه متوقف نشده و این‌که امروز استکبار جهانی اذعان به شکست برابر انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت دارد و شاخص‌های ابرقدرتی خود را از دست رفته می‌بیند متاثر از نظام ولایی و ولایتمداری امت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را اتصال و پیوند امت و ولایت توصیف و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان در صدد ایجاد خدشه در نقطه اتصال امت و ولایت هستند؛ آنچه موجب گذر از بحران‌ها و فتنه‌ها در طی چهار دهه گذشته شده است در پرتو ولایت مداری و پیوند امت با ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی به دلیل ویژگی‌های حق و باطلی پایان ناپذیر است گفت: تمام دشمنی‌های جبهه استکبار با انقلاب اسلامی و نظام ولایی به دلیل آن است که انقلاب زنده و بالنده بوده و مستکبران و ایادی آن‌ها دریافته اند که با وجود این نظام الهام بخش و حرکت توفنده آن مرگ تدریجی آن‌ها رقم خواهد خورد و محکوم به نابودی هستند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در پایان استقامت و مقاومت را عامل غلبه بر مشکلات کاستی‌ها و توطئه‌های دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: مقاومت و تحمل مشکلات مصداق عمل صالح و مجاهدت در راه خداست که سعادت دنیوی و اخروی و امید و نشاط نسبت به آینده را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار