برخورداری 76 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری ۷۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: در ۹ ماهه سال‌جاری ۷۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار شدند که با احتساب این میزان تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز استان اردبیل به هزار و ۱۳۲ عدد رسید.

وی با اشاره به اینکه میزان جمعیت شهری بهره‌مند از گازطبیعی در سطح استان صددرصد است، افزود:جمعیت تحت پوشش روستایی در استان اردبیل بیش از 90 درصد می‌باشد و تمامی ساکنین شهرها از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از دوازده هزار و 945 مصرف‌کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 464 هزار 280 مشترک رسیده است.

خدایی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به میزان 503 کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه‌گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون به بیش از نه هزار و 316 کیلومتر رسیده  است.

وی افزود: تعداد چهار هزار و 330 عدد  انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به 226 هزار و  563 انشعاب رسیده است.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به روستاهای اردبیل

 

 

برچسب ها: گاز ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.