محمدی‌راد: شکست دادن اراکی‌ها آسان نیست/ لیگ هر هفته حساس‌تر می‌شود

سرمربی تیم صدرجدولی والیبال ایران گفت: دیدار سختی را پیش رو داریم چرا که شکست دادن تیم اراک در خانه خودش کار آسانی نیست.

محمدی‌راد: شکست دادن اراکی‌ها آسان نیست/ لیگ هر هفته حساس‌تر می‌شودرحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل شهروند اراک در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: شاید تصور اولیه این باشد که تیم ما کار سختی مقابل اراک ندارد، اما واقعیت این است که اراکی ها تیم بسیار خوبی هستند و در خانه و در حضور تماشاگران خود بسیار قدرتمند بوده و شکست دادنشان کار آسانی نخواهد بود.

وی ادام داد: تیم شهروند اراک در نیم فصل نخست بازی های درخشانی را ارائه داد و با  وجود مشکلات حاشیه ای و مالی که این تیم را تهدید می کرد، از نظر فنی جزو تیم های خوب مسابقات بودند و ما می دانیم که باید برای پیروزی مقابل این تیم از تمام توان خود بهره ببریم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین که تیمش در صدر جدول مسابقات قرار گرفته است، درباره این دوره از مسابقات لیگ برتر گفت: ما از روز اول به دنبال این بودیم که در جمع مدعیان باشیم. بازیکنان با تجربه ای داریم که در کنار بازیکنان جوان تیم خوبی را تشکیل دادیم و خوشبختانه نتایج خوبی نیز گرفتیم. تیم ها از نظر فنی اختلاف فاحشی با هم ندارند و رفته رفته با نزدیک شدن به هفته های پایانی کار سخت تر نیز خواهد شد.

محمدی راد درباره وضعیت داوری های والیبال و حواشی بوجود آمده در هفته های اخیر گفت: مشکلات داوری همیشه در لیگ وجود داشته و این موضوعی است که همه به آن عادت کردیم. در برخی مسابقات کمی مشهودتر است که این موضوع شائبه ایجاد می کند و موجب عصبانیت تیم ها، بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران شود. به اعتقاد من داوری های والیبال نیاز به نظارت بهتر دارد تا داوران در سوت زدن کمی بیشتر دقت نظر داشته باشند. در مجموع متاسفانه اشتباهات داوری زیاد است  و تیم ها باید کمی بیشتر فضا را مدیریت کنند تا این اشتباهات موجب ایجاد مشکل و به حاشیه رفتن مسابقات نشود.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی والیبال ورامین درباره دیدار با اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار