توزیع چهار کالای اساسی به نرخ دولتی در کردستان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان ازتوزیع چهار کالای اساسی به نرخ دولتی با هدف تعدیل بخشی به قیمت کالا‌ها در این استان خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار حنیفی گفت: این کالا‌ها به میزان یک هزار و ۵۹۰ تُن شامل ۲۰۰ تُن شکر، یک هزار و ۲۰۰ تُن برنج هومالی، ۴۰ تُن مرغ منجمد و ۱۵۰ تُن گوشت قرمز منجمد برزیلی است.

وی افزود: این میزان کالا برای تعادل بخشی قیمت کالا‌های اساسی در آستانه ایام نوروز توزیع می‌شود و برای کالا‌هایی که به اتمام برسند نیز مجددا مجوز توزیع صادر می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به تاکیدات مسئولان مبنی بر توزیع کالا‌ها در نقاط حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها گفت: برای توزیع این میزان کالای اساسی ۶۰ نقطه در داخل شهر‌های استان در نظر گرفته شده و سعی می‌شود با همکاری سازمان تعاون روستایی حدود ۸۰ درصد روستا‌ها نیز پوشش داده شود.

حنیفی اضافه کرد: توزیع این فرآورده‌ها در تمام مراکز عرضه فرآورده‌های دامی، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی دارای پروانه و مورد تایید صنعت، معدن و تجارت استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: یک هزار و ۵۹۰ تُن کالای اساسی به قیمت دولتی توزیع می‌شود که در آن هر کیلوگرم شکر ۳۰ هزار ریال، برنج ۶۰ هزار ریال، مرغ منجمد ۸۹ هزار ریال و هر گوشت قرمز منجمد ۲۹۰ هزار ریال تعیین قیمت شده است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: کالا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.