رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه:

۲۶۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اشنویه برف روبی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه از برفروبی ۲۶۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه گفت: طی روز‌های گذشته و در ایام بارش برف در ۲۶۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان عملیات برف روبی و نمک پاشی انجام شد.

خادمی ادامه داد: این عملیات شامل برف روبی و نمک پاشی محور اشنویه به ارومیه در سه نوبت و بطول ۵۰ کیلومتر و مصرف ۳۵ تن ماسه و نمک، برف روبی محور اشنویه به نقده در دو نوبت بطول ۱۵ کیلومتر با مصرف ۱۰ تن ماسه ونمک، برف روبی و نمک پاشی محوراشنویه به پیرانشهر در سه نوبت بطول ۲۵ کیلومتر و ۳۰ تن ماسه و نمک مصرفی، برف روبی و نمک پاشی محور آغ بلاغ به ژار آباد (مرگه ور) در سه نوبت بطول ۱۶ کیلومتر و ۲۰ تن ماسه ونمک مصرفی و برف روبی و نمک پاشی محور‌های روستایی در دو نوبت بطول ۱۵ کیلومتر و مصرف ۳۵ تن ماسه و نمک مصرف را شامل می‌شود.

خادمی افزود: در این مدت ۲۹ نفر از پرسنل راهداری و ۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه کمپرسی، ۵ دستگاه سواری و ۲ دستگاه بولدوزر کار برف روبی و نمک پاشی محور‌های مواصلاتی شهرستان اشنویه را بر عهده داشتند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اشنویه در پایان از مسافران درخواست کرد روز‌های برفی وقتی براساس ضرورت در جاده‌ها حضور پیدا میکنند تمام جوانب ایمنی را کاملا رعایت کنند تا دچار مشکلات و گرفتاری‌ها نشوند و حتما با راهداران مستقر در محور‌های مواصلاتی همکاری لازم و کافی را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ی

 

بازگشایی راه‌های استان آذربایجان غربی

برچسب ها: برف و کولاک ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.