استقبال اصفهانی‌ها از صدای مشاور بهزیستی

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با اشاره به خط ۱۴۸۰ خط مشاوره رایگان تلفنی برای شهروندان ،گفت: در نیمه نخست امسال ، ۵۹ هزار نفر در سطح استان با این خط تماس گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدسعید محمدی معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با اشاره به مشاوره غیرحضوری سازمان بهزیستی اظهار داشت : مشاوره غیرحضوری با نام صدای مشاور یا مشاوره تلفنی در بین مردم رواج دارد. افراد در سطح کل استان اصفهان می‌توانند با تماس با خط 1480 با مشاور تماس بگیرند و بعد از مطرح کردن موضوع و مشکل در هر زمینه‌ای ، از مشاور راهنمایی بگیرند.

وی با بیان اینکه صدای مشاور بهزیستی در تمام طول روز در حال پاسخگویی به هم‌استانی‌هاست ، گفت : خط 1480 از ساعت 8 صبح تا 8 شب در دو نوبت آماده مشاوره است. بسیاری افراد به دلایلی تمایل به مشاوره به صورت غیر حضوری دارند و می‌توان گفت ، استقبال مردم از صدای مشاور خوب است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته 115 هزار نفر با خط 1480 تماس تلفنی برقرار کردند و مشاوره شدند و بر اساس آمار ارسالی در 6 ماهه نخست امسال نیز حدود 59 هزار نفر از این سرویس استفاده کردند.

محمدی با اشاره به قابلیت سرویس صدای مشاور به تمام استان اصفهان ، اظهار داشت : تمام کابین‌های مشاوره غیر حضوری بهزیستی پر است و مشاوران در حال راهنمایی تماس‌گیرندگان است ولی به علت تعدد تماس، گاهی افراد نمی‌توانند با صدای مشاور تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

 تماس ۵۹ هزار نفر اصفهانی با صدای مشاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.