برگزاری نمایشگاه عکس های منتخب ورلد پرس فوتو در اصفهان

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه عکس های منتخب ورلد پرس فوتو در اصفهان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایمان حجتی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان ضمن اشاره به عملکرد مثبت عکاسان اصفهانی در حوزه های مختلف عکاسی افزود : افتخارات و تیزبینی عکاسان اصفهانی باعث شد تا شهرداری رویداد های عکاسی را برای اصفهان در نظر بگیرد.

وی افزود : در اردیبهشت سال گذشته رویداد عکاسی شهری برای شهر اصفهان را برگزار کردیم که با استقبال چشمگیر عکاسان آماتور و حرفه ای مواجه و باعث شد به فکر ادامه این ایده باشیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان  بیان کرد : در آستانه دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره پرچم با موضوع پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در نظر داریم.

حجتی با بیان اینکه نیاز است عکاسان اصفهانی با آثار بین المللی آشنا شوند ، افزود : با توجه به پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان ایران و موزه هنرهای معاصر ، مقرر شد یک نمایشگاه معتبر جهانی در اصفهان برگزار شود.

 وی افزود : این نمایشگاه منتخب آثار عکاسان جهان است که به رقابت های جهانی ارسال کردند و می تواند باعث افزایش دانش عکاسان اصفهانی شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان  ادامه داد : در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های عکاسی خبری نیز برگزار خواهد شد .

حجتی تصریح کرد : عکاسان اصفهانی برای این شهر افتخار آفرین هستند و حمایت شهرداری از برگزاری این رویداد به افتخار وجود این عکاسان عزیز است

وی در پایان افزود : این نمایشگاه از پنج شنبه 20 دی ماه  تا 8 بهمن ماه در موزه هنر های معاصر برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار