مدیرجهادکشاورزی خاتم خبرداد؛

واگذاری ۲۱۸ هکتار از اراضی خاتم برای اجرای طرح‌های اشتغالزا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: ۲۱۸ هکتار از اراضی ملی ودولتی برای طرح‌های اشتغالزا کشاورزی وغیرکشاورزی در شهرستان خاتم واگذار شده است.

مجتبی آغاز مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: ۲۱۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی برای اجرای ۳۱ مورد از طرح‌های اشتغالزا کشاورزی و غیر کشاورزی واگذاری شده است.

وی با اشاره به انواع شیوه‌های واگذاری اراضی ملی و دولتی افزود: واگذاری اراضی ملی و دولتی بلامعارض و خارج از ممنوعیت‌های قانونی به استناد مواد ۳۱ و ۳۲ لایحه اصلاحی قانون واگذاری و احیاء اراضی و باهماهنگی دستگاه‌های متولی انجام می‌شود که در شهرستان خاتم به درخواست اشخاص حقیقی وحقوقی برهمین مبنا اراضی واگذار شده است.

آغاز تصریح کرد: ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی در کمیسیون طرح‌های کشاورزی، اراضی به طرح‌های اقتصادی زراعی و باغبانی، دامداری، طیور، پرورش شترمرغ، آبزیان وسایر تاسیسات وابسته به آن‌ها و صنایع تبدیلی تکمیلی وابسته به کشاورزی به متقاضیان واگذار شده است.

آغاز افزود: درکمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی، اراضی به طرح‌های احداث نیروگاه خورشیدی، واحد صنعتی تولید شمش فولاد، احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، واحد حمل ونقل جاده‌ای و آسفالت گرم واگذار شده است.

وی بیان کرد: واگذاری اراضی ملی و دولتی درقالب گروه مشاع کشاورزی به صورت اجاره‌ای و تعیین تکلیف اراضی مازاد بر نسق کشاورزان نیز از انواع شیوه‌های دیگر واگذاری است که در شهرستان خاتم نیز شاهد این نوع واگذاری هستیم.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: واگذاری اراضی به ایجاد مشاغل کشاورزی و صنعتی موجب فراهم آوردن افزایش تولیدات دراین دوبخش شده است.


انتهای پیام/ ا

اجرای ۳۱ مورد از طرح‌های اشتغالزا کشاورزی و غیر کشاورزی در خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار