جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب کشور گفت:جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، با شکوه‌تر سال‌های گذشته برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین خوبیاروند رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب کشور در همایش بزرگ فرهیختگان انتظامی استان آذربایجان غربی گفت:امروز برابر با ۱۹ دی ماه و سرآغاز انقلاب اسلامی است که فرزندان این مرز و بوم طومار رژیم طاغوتی را بر هم پیچیدند و به برکت خون شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری این انقلاب حفظ شده و امروز ما آماده هستیم تا جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند را برگزار کنیم.

وی افزود: گسترش اسلام در دنیا و به خطر افتادن منافع استعمارگران و استکبار از مهم‌ترین علل دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران است، به برکت خون شهدا نهال انقلاب آبیاری شده و هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که در برابر طوفان‌های دشمنان محکم و استوار قد بر افراشته است.

وی با اشاره بر اینکه ملت ایران باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزاید؛ تصریح کرد: با آگاهی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر چهره دشمن را در هر لباسی که هست شناسایی کند.

حجت الاسلام و المسلمین خوبیاری گفت:انسان اشرف مخلوقات است و آزادی و اراده از ویژگی‌های انسان هست و بر اساس این خصایص خداوند از انسان تکلیف میخواهد و آن را مسئول می‌داند و در قرآن کریم بار‌ها می‌فرماید که از چشم و گوش و اعضای بدن انسان شهادت خواهند داد، یعنی در حین آزادی بشر، مقید به چهارچوب‌هایی نیز هست.

وی افزود: ما بعنوان فرهیختگان فرهنگی جامعه چند مسئولیت بر عهده داریم و آن هم مسئولیت در قبال خداوند، اداره، جامعه، پیامبر و تک تک آحاد مردم است و می‌بایست پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: اولین مسئولیت در قبال خداوند متعال، معرفت و شناخت خداست که بنا به فرمایشات امام علی (ع) بالاترین شناخت هاست که منجر به اطاعت و بندگی خدا و بالتبع مدیریت زبان، چشم و گوش و رفتار خواهد شد.

حجت الاسلام خوبیاروند در ادامه با اشاره به ضرورت وجود حیا در انسان افزود:داشتن حیا مهمترین وجه تمایز انسان و حیوان است و اگر این ویژگی در انسان وجود داشته باشد، انسان به کمال و شرافت دست پیدا خواهد کرد، در حالی که امروزه می‌بینیم گا‌ها فضای مجازی حیا رل از مردم دور کرده است.
 
انتهای پیام/م
 

همایش بزرگ فرهیختگان انتظامی استان آذربایجان غربی برگزار شد

برچسب ها: پلیس ، اخبار جتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.