معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: امسال در مجموع یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان و نیازمندان این استان اختصاص پیدا کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرشید جهان بین معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی ۹ ماهه اول امسال در مجموع یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان و نیازمندان این استان اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ۸۴۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی و برای اشتغال پایدار در روستا‌ها اختصاص یافته است، افزود: ۳۹۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز از سوی بانک‌ها و ۱۹۰ میلیارد ریال نیز از سوی صندوق امداد ولایت تامین می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون ۴۷۰ میلیارد ریال پرداخت و برای ۲ هزار و ۱۸۳ نفر شغل ایجاد شده است.

وی یادآور شد: از این میزان تسهیلات پرداختی، ۹۰ میلیارد ریال از صندوق امداد ولایت، ۱۲۰ میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی و ۲۶۰ میلیارد ریال نیز از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

جهان بین اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۲ هزار و ۷۹۴ نفر در دوره‌های مهارت آموزی بازار محور شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ نفر از فرزندان مددجویان از طریق کاریابی وارد بازار کار شده اند، گفت: طرح‌های اشتغالی ایجاد شده در حال حاضر فعال بوده و از طریق کارشناسان فنی اشتغال مورد بازدید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۸۳ نفر مددجوی کردستانی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.