با بیش از 150 متخلف اراضی ملی در اردبیل برخورد قانونی شد

معاون پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سال جاری با بیش از 150 متخلف اراضی ملی برخورد قانونی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان اردبیل امروز در شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: در ۹ ماهه ابتدایی امسال با بیش از ۱۵۰ متهم برخورد قانونی انجام شده و ۹۸۶ پرونده نیز تشکیل شده است.

وی افزود: ارزش اعاده شده اراضی ملی بیش از چهار میلیارد تومان بوده و اخذ جرائم نیز به میزان ۲۵۰ میلیون تومان ثبت شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان از اجرای حکم ۵۵۵ مورد تخلف در شورای حفظ حقوق بیت‌المال خبر داد و گفت: در این راستا ۷۰۸ مورد حکم قضایی و ۶۱۶ مورد حکم قلع و قمع صادر گردید.

خدادادی بر ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از فراهم آوردن شرایط تخلف سوء‌استفاده کنندگان اراضی ملی تاکید کرد و افزود: در این مدت توسط شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اردبیل بیش از چهار هزار و ۳۰۰ فقره اقدام پیشگیرانه انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه مساحت مورد تعرض اراضی ملی استان اردبیل دو هزار و ۷۸۲ هکتار است، توضیح داد: برخورد با متخلفان اراضی ملی با قدرت و سرعت لازم انجام پذیرفته و با استفاده از ابزار قانون اجازه هیچ گونه تخریب اراضی ملی یا سوء‌استفاده‌های شخصی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ع

3 هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل اعاده شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.